Jumaat, 11 November 2011

Pelancaran Samsung Galaxy Note Di Malaysia




Samsung telahpun mengumunkan berkenaan produk terbaru mereka iaitu Samsung Galaxy Note. Persoalan yang selalu bermain di minda kita adalah bilakah produk ini akan sampai di Malaysia. Samsung baru-baru ini telahpun membuat pelancarannya di Jakarta, Indonesia dan adakah ini petanda bahawa ia jugha akan mendarat di Malaysia. Jika perkara ini benar maka ia adalah sesuatu berita yang agak baik untuk mereka yang menantikan produk ini. Apa yang boleh diperkatakan di sini adalah anda perlu mula berbaris sekarang untuk menjadi salah seorang yang pertama menggunakan Galaxy Note ini.

Samsung dengan kerjasama dari pihak penyedia talian telefon iaitu Celcom dan DiGi akan sama-sama membuat pelancarannya pada hari ini. Kepada mereka yang ingin mendapatkan produk ini anda boleh pergi ke sesi pelancaranya bermula 11 hingga 13 Nov ini. Bagi mereka yang berada di Kuala Lumpur anda boleh berkunjung ke Pavilion, Bukit Bintang. Bagi mereka yang berada di Pulau Pinang anda boleh mendaptkannya dia Qyeensbay Mall dan bagi mereka di Johor Bahru anda juga boleh mendapatkannya dia Aeon Tebrau.

Bagi mereka yang menjadi 100 pembeli yang pertama tidak kita sama ada di KL, Pulau Pinang atau di Johor anda akan mendapat casing untuk Galaxy Note anda yang dihiasi dengan kristal Swarovsky seperti gambar di atas. Selain itu juga mereka yang berkunjung ke Pavillion untuk pelancaran ini, jangan lupa untuk ke bahagian karikatur bagi mendapatkan wajah anda dilakarkan menggunakan Galaxy Note anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan