Isnin, 24 Oktober 2011

Minggu Depan : Nokia Dengan Windows Phone 7




Peminat Nokia pastinya sedang menunggu akan telefon terbaru yang akan di muatkan dengan Windows Phone 7. Berita baik untuk anda kerana penantian anda kini akan berakhir di mana menurut Andy Lees, Ketua kepada Microsoft Wondows Phone mengatakan bahawa telefon tersebut akan dilancarkan untuk kumpulan pertamanya pada Acara Dunia Nokia pada 26 Oktober 2011 ini nanti.
 
    "Nokia akan mengumumkan pelan pelancaran dengan Windows Phone, antara perkara lain. Ia akan menjadikan penilaian sebelumnya, dan melihat hala tuju kita untuk tahun ini dan tahun depan, dan ia memutuskan untuk membuat taruhan keseluruhnya  terhadap syarikat ke atas Windows Phone itu. Kami telah melihat bahawa pembuat perkakasan lain telah melihat kejadian ini sebagai kuasa pecutan, yang akan membantu kedua-dua Microsoft dan Nokia "- Andy Lees menyatakan dalam satu temu bual.

Kepada peminat Nokia pastinya anda akan rasa teruja untuk melihat dengan sendirinya telefon Windows Phone 7 ini, memegangnya dengan tangan anda dan dengan megah menyatakan “saya telah menggunakan Windows Phone 7”. Buat masa ini kita masih lagi tidak mendapat sebarang berita berkenaan telefon ini akan berada di pasaran tempatan. Tetapi bagi saya tidak salah untuk anda menunggu sedikit masa sahaja lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan