Khamis, 20 Oktober 2011

Simulator Untuk Battlefield 3




Apabila melihat vidoe ini saya percaya ramai yang pastinya akan teruja kerana saya sendiri teruja dan ingin mencubanya sendiri. Bersempena dengan keluaran yang akan datang Battlefield 3, rancangan TV di UK telah dibina bagi memperlihatkan simulator yang paling epik (First Person Shooter) yang belum pernah kita lihat.

 

Simulor ini bukanlah hanya mempunyai skrin besar 360 darjah tetapi juga dilengkapi dengan yang pertama di dunia kisaran bergerak (treadmill) mudah alihomni-directional” bersama-sama dengan sistem pistol tanpa wayar, sepuluh infra-merah gerakan kawalan kamera, satu pixel-dipetakan sistem lampu LED ambien danKinect Hack” yang disesuaikan untuk membiarkan pemain mengawal permainan menggunakan badan mereka sendiri. Untuk membuat simulator ini menghasilkan sesuatu yang lebih menarik lagi, ia juga dilengkapi dengan dua belas pistol paintball untuk mensimulasikan tembakan musuh.

Bagi yang terkena tembakan sudah pasti anda akan menjerit kesakitan bukan? Jika tiada jeritan sudah tentu simulator ini kurang menyeronokan. Walau apapun yang anda fikirkan sekarang ini sudah pastinya saya adalah antara orang yang ingin mencuba simulator ini. Bagaimana pula dengan anda?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan