Selasa, 4 Oktober 2011

Winning Eleven 2012 dan FIFA 12 Untuk PlayStation 3




Jika sebelum ini saya menulis berkenaan dengan Playstation 3 dan juga NBA, pada kali ini juga saya ingin berkongsi perkara yang sama tetapi bagi permainan yang lain pula. Susah untuk kita katakan bahawa tiadanya peminat bola sepak untuk sesebuah negara. Jadi untuk makluman semua antara dua permainan yang paling popular bagi permainan bola sepak adalah dua jenis permainan ini iaitu EA Sports FIFA dan Konami Winning Eleven yang mempunyai peminat paling ramai di dunia.



Bersempena dengan pengeluaran tahun 2012 edisi kedua-dua permainan ini, Sony Computer Entertainment Hong Kong telah mengeluarkan PlayStation 3 bundle dibungkus khas untuk mereka. Sama seperti bundle NBA 2K12 , produk kali ini juga bukanlah satu produk edisi terhad tetapi untuk pek FIFA, ia datang bersama-sama dengan bonus PlayStation x EA Sports bola sepak mini.





FIFA 12 PlayStation 3 Bundle tersedia sejak 27 September manakala Bundle untuk winning Eleven 2012 akan tersedia untuk jualan bermula dari 6 Oktober dan seterusnya. Harga yang di tawarkan adalah RM 1,218 untuk 160GB dan RM1,268 untuk 320GB
Untuk maklumat lanjut anda boleh hubungi peruncit terdekat anda atau kedai-kedai PlayStation berhampiran anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan