Selasa, 4 Oktober 2011

Peranti Razer Bertemakan Transformers




Kepada peminat Transformers mungkin anda akan meminati untuk mengetahui bahawa Razer akan mengeluarkan beberapa peranti mereka yang bercirikan filem tersebut. Walaupun agak ganjil kerana Razer mengambil keputusan mengeluarkan produk mereka ini tidak selari dengan tayangan filemnya di pawagam tetapi apa salahnya. Filem Transformers yang di maksudkan adalah Dark of The Moon yang akan menjadi tema produk mereka. Produk yang akan kita lihat antaranya adalah permainan tetikus terkenal mereka DeathAdder yang akan disediakan dalam empat reka bentuk iaitu dua untuk Autobots dan dua lagi untuk Decepticons

Di samping itu juga Razer Vespula pad tetikus permainan dua-belah yang memberikan kemunculan Optimus Prime dan Megatron pada setiap bahagian. Untuk melengkapkan persembahan, Razer juga telah keluarkan casing keras untuk laptop yang boleh didapati dalam empat warna dengan pilihan sama ada Autobots atau Decepticons pada logonya.




Dijual pada harga RM 193 (USD 59.99), RM 113 (USD 34.99) dan RM 161 (USD 49.99) masing-masing, Razer Transformers bertemakan Dark of The Moon dijangka tiba di rantau ini pada suku ke-empat 2011. Untuk maklumat lanjut anda boleh layari www.razerzone.com/transfomers3.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan