Selasa, 4 Oktober 2011

NBA 2K12 PlayStation 3 dan Move Pack Akan Berada Di Malaysia




Permainan bola sepak bukanlah hanya satu-satunya permainan video  yang menerima kemas kini secara tahunan. Ia adalah kes yang sama seperti permainan bola keranjang dan jika anda peminatnya, anda mungkin telah tahu berkenaan 2K Games NBA 2K12 kira-kira akan dikeluarkan pada minggu ini. Di Malaysia, permainan versi PlayStation 3 ini akan berada di kedai-kedai bermula dari 7 Oktober dan seterusnya dan PlayStation 3 yang di datangkan bersama-sama dengan PlayStation Move pack akan juga tersedia untuk mengiringi pelepasan permainan ini.

Walau bagaimanapun, produk ini bukanlah satu keluaran edisi terhad walaupun selain dari segi kotaknya bertemakan sebagai NBA2K12. PlayStation 3 bundle ini menggabungkan permainan dengan standard konsol 160GB atau konsol 320GB manakala Move pack bercirikan salinan permainan bersama-sama dengan standard pengawal gerakan (Standard Move motion controller).



Terdapat dalam warna arang hitam atau putih klasik, konsol bundle NBA 2K12 ini berharga RM 1,208 untuk kapasiti 160GB dan RM1,258 untuk kapasiti 320GB. Untuk Move pack, ia dijual pada harga RM 299 dan bagi orang-orang yang lebih suka untuk mendapatkan permainan stand-alone, ia juga disediakan untuk harga RM 179. Seperti biasa, hubungi peruncit kegemaran anda atau rakan kedai terdekat Sony untuk maklumat lanjut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan