Khamis, 15 September 2011

Dokumentari Projek UniFi Dari TM Di Kaca TV Anda Minggu Ini




Pada Hari Malaysia yang akan datang, anda akan mendapat peluang untuk menyaksikan apa yang berlaku di sebalik projek UniFi TM sebagai syarikat yang akan menyaring dokumentari mengenainya pada NTV7, RTM dan Astro. DipanggilFast Forward Malaysia: The High Speed Broadband Project", dokumentari selama 40 minit yang telah ditetapkan akan membawa penonton dari konsep UniFi sehinggalah keadaan semasa penghantaran.

TM telah mempertontonkan dalam talian satu petikan dari dokumentari yang ditunjukkan di atas dan ia kelihatan cukup menarik untuk diperkatakan. Menurut petikan itu, projek ini mengumpulkan bersama-sama beberapa yang terbaik dalam perniagaan dan kelihatan digunakan dalam masa rekod dunia. Terdapat satu babak yang menunjukkan banjir besar. Terus-terang dikatakan, kita sebenarnya tertanya-tanya di mana sebenarnya tempat kejadian ini berlaku dan jika ia bukan dari Malaysia, bagaimana sebenarnya ia akan memberi kesan kepada projek itu.

Jadi, jika anda ingin tahu seperti saya, saksikan siarannya di NTV7 pada jam 8:30-9:30 malam atau Astro Awani pada jam 9:15-10:15 malam pada 16 September bagi siaran perdana dokumentari ini. Siaran ulangan juga boleh di dapati di TV2 RTM pada 18 September 9:00-10:00 Malam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan