Khamis, 29 September 2011

Mango Akhirnya Mengeluarkan WP7 : Internet Tethering

 


Selepas berbulan-bulan menunggu, pengguna Windows Telefon 7 akhirnya boleh bergembira pada hari ini, Windows Telefon 7.5 Mango secara rasmi yang dikeluarkan di seluruh dunia. Tiada sebarang maklumat berkenaan telefon mana yang akan menjadi peranti pertama, tetapi jika anda memuatkan "Zune Client" anda, anda akan dapat melihat dengan cepat sama ada ia telah ada atau hanya perlu menunggu sedikit masa lagi.

Microsoft bukan sahaja melancarkan Mango pada hari ini di Marketplace Web mereka tetapi juga membuat kemunculan sulungnya. Pengguna Android rasanya sudah tidak asing lagi dengan konsep ini, melayari pasaran pada komputer anda dan kemudian mula muat turun yang berterusan dengan telefon anda.

Setiap yang baru itu pasti ada kelemahannya, jadi kepada  semua pencinta Mango di harap anda tidak kecewa mendengar berita ini. Microsoft telah mengesahkan bahawa tethering sambungan internet anda melalui WiFi atau Bluetooth TIDAK akan tersedia untuk peranti yang sedia ada dan tiada petunjuk sama ada ia akan ditawarkan melalui kemas kini pada masa depan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan