Khamis, 15 September 2011

Sensation XE Menjadi Telefon Pintar Rasmi HTC Pertama Dengan Beats




HTC Runnymede mungkin HTC pertama yang dikenali sebagai telefon pintar yang membawa jenama Beats Audio pada badan mereka tetapi penghormatan sebagai peranti HTC pertama yang rasmi untuk membawa jenama audio terkenal sebenarnya milik Sensation XE yang baru diumumkan. Kedua-dua mereka adalah buah-buahan pelaburan HTC baru-baru ini ke dalam Teknologi Beats, LLC.

Mempunyai hampir perkakasan yang sama sebagai HTC  Sensation yang sedia ada seperti paparan 4.3 inci, 768MB RAM, penyimpanan dalaman 1GB, kamera depan VGA dan 8-megapiksel auto fokus dual LED flash kamera dengan keupayaan penuh rakaman video HD, HTC Sensation XE dilengkapi dengan pemproses yang lebih cepat 1.5GHz dual-core serta kapasiti bateri yang lebih besar 1730mAh. Peranti ini juga datang bersama-sama dengan Beats eksklusif oleh Dr Dre-headset telinga yang dilengkapi dengan alat kawalan jauh untuk main semula audio dan panggilan telefon.



Apabila headset dipasang ke dalam peranti ini, profil bunyi akan secara automatik bertukar ke profil bunyi tersuai yang dibuat khusus untuk headset tersebut yang mengukuhkan lagi status Sensation XE sebagai telefon pintar Beats yang diluluskan. Harga masih tidak dapat dipastikan lagi pada masa ini tetapi telefon pintar ini telah dijadualkan dilepaskan ke dalam pasaran yang dipilih termasuk rantau Asia Pasifik bermula dari akhir September dan seterusnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan