Jumaat, 19 Ogos 2011

64GB Flash Memori 3D Kamkoder





Handycam camcorder HDR-TD10E menggunakan dua sensor Full HD untuk menangkap Video 3D sebenar yang memberikan pengalaman 3D yang mendalam, serta Full HD 2D video. Lihat video 2D dan 3D secara langsung pada skrin 3.5" paparan LCD Xtra Fine-cermin mata tidak diperlukan. Anda juga boleh memainkan semula ke semua video 3D di 2D ini juga.

Saya percaya ia pasti akan memberikan pengalaman yang sungguh menarik dan anda tentukan sendiri bagaimana untuk membuat dan berkongsi pengalaman 3D pada HDR-TD10E ini. Merakam dalam bentuk 3D atau 2D dan anda boleh menukar antara kedua-duanya pada bila-bila masa dengan mudah anda yang menentukannya. Tidak kira bagaimana anda membuat rakaman, TV 3D hanyalah satu pilihan kerana semua yang anda rakam dalam bentuk 3D juga boleh dimainkan semula dalam bentuk 2D.

Teknologi Superior Sony datang dalam standard handycam HDR-TD10E dengan Sistem "Image. Direka dengan sistem dwi kanta bersepadu, kamkoder ini menggunakan kejuruteraan Kanta double Sony G  untuk prestasi optimum, dengan imej yang lebih bertenaga dan rakaman sudut lebar yang dipertingkatkan. Dual "Exmor R" CMOS Image Sensor dan Pemproses double BIONZ membolehkan rakaman responsif walaupun dalam cahaya yang rendah.













Spesifikasi
  • Double "Exmor R" CMOS Sensor, Double Sony Lens G dan imej pemproses Double BIONZ
  • Main balik 3D serta-merta pada panel skrin sentuh 3D 3.5"
  • 10x zoom optikal dalam 3D
  • Optical SteadyShot dengan mod Aktif
  • 64GB Memori dalaman
  • 5.1ch Bunyi Keliling Mikrofon Berkualiti Tinggi dan Clear Phase Stereo Speaker dengan Teknologi S-Master













Saya tidak mahu memberikan sebarang komen berkenaan dengan harga yang telah ditetapkan tetapi apa yang pasti ia pasti akan memberikan sesuatu yang berbeza untuk anda terokai. Harga yang ditetapkan di pasaran Malaysia adalah RM5999.00. Maklumat lanjut sila layari http://www.sony.com.my/product/hdr-td10e

Tiada ulasan:

Catat Ulasan