Jumaat, 26 Ogos 2011

Kaspersky Internet Security dan Anti-Virus 2012 Telah Berada Di Malaysia




Kaspersky - yang memegang reputasi sebagai salah satu keselamatan komputer yang paling popular  - telah mengumumkan edisi terbaru 2012 produk keselamatan perdana mereka kepada pengguna, Kaspersky Internet Security (KIS) dan Kaspersky Anti-Virus (KAV)di Malaysia. Edisi tahun ini menandakan penampilan sulung bagi Kaspersky digelar sebagai "perlindungan hibrid" teknologi yang menggunakan kuasa perkomputeran awan untuk mengukuhkan pelaksanaan keselamatan di titik akhir mereka bagi kedua-dua KIS dan KAV.

Teknologi perlindungan hibrid baru di KIS dan KAV 2012 menggunakan pangkalan data berpusat berasaskan awan yang menyimpan ancaman dan maklumat spam yang sentiasa dikemas kini mengikut trend keselamatan global. Maklumat-maklumat ini kemudiannya akan diberi kepada KIS atau KAV 2012 pada mesin pengguna dengan kerap supaya mereka akan sentiasa mempunyai data keselamatan terkini yang seterusnya membolehkan kedua-dua perisian dengan cepat menyesuaikan diri dengan ancaman terkini dan menyediakan langkah-langkah yang perlu untuk perlindungan kepada pengguna mereka.

Selain itu, Kaspersky juga telah membuat beberapa pembaikan untuk membuat KIS dan KAV 2012 lebih cepat dan juga lebih baik daripada versi terdahulunya. Peningkatan ini telah digunakan di kedua-dua perisian termasuk perlindungan phishing, penonton sistem, proses kemas kini, antara muka, kawalan oleh ibu bapa dan banyak lagi tetapi tidak terhad kepada penasihat URL.

Kedua-dua KIS dan KAV 2012 sedia ada di pasaran sekarang dengan harga yang bermula dari RM 69 dan seterusnya. KAV 2012 juga datang dalam Edisi khas Home & Pelajar yang berharga RM 30 dan memerlukan kad pelajar yang sah sebelum ia boleh dibeli.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang perlindungan baru hibrid serta penambahbaikan yang terdapat pada KIS dan KAV 2012 anda boleh semak di laman sesawang rasmi mereka di www.kaspersky.com.


Kaspersky Internet Security 2012

1 PC - RM 99
3 PC - RM 149
5 PC - RM 239

Kaspersky Anti-Virus 2012

1 PC - RM 69
3 PC - RM 99
5 PC - RM 149
Home & Edisi Pelajar (sah hanya satu pengguna) - RM 30

Tiada ulasan:

Catat Ulasan