Selasa, 16 Ogos 2011

Dell Melancarkan Vostro V131 Core i3, i5 dan ULV Variants




Dell kini mengeluarkan produk dengan reka bentuk terbaru untuk centric V131 notebook vostro terbaru mereka dan telah menghapuskan reka bentuk kuno yang membosankan dan kurang inpirasi dengan memberikan suntikan warna yang lebih sihat. Salah satu produk yang dikatakan paling ringan dan nipis dalam portfolio Dell vostro, V131 tersedia dengan Intel Core I3, Core I5 dan ULV celeron 847 varian yang pasti akan memenuhi keperluan anda.

    "Kami merancang V131 vostro untuk memproses dengan lebih cepat tanpa gangguan berbilang tugas (multitasking) untuk cabaran perniagaan hari ini. Hasilnya ialah komputer riba yang kaya dengan ciri-ciri profesional mudah alih yang mahukan prestasi penuh bagi menyokong permintaan teknologi mereka tanpa mengorbankan reka bentuk dan mudah alih. Di samping itu, V131 menawarkan perkhidmatan dan penyelesaian perisian yang meningkatkan produktiviti dan keselamatan data "- Varinderjit Singh, Pengarah Urusan Dell, Consumer & Commercial, Malaysia dan Singapura

Vostro V131 juga dilengkapi dengan perkakasan tambahan seperti port USB 3.0, penyambungan WWAN dan pengimbas cap jari. Harga yang telah ditetapkan untuk Varian Core I3 adalah dari RM2099 dan boleh dibeli melalui laman sesawang rasmi Dell Malaysia di www.dell.com.my. Bagi Varian Core I5 ​​akan berada di pasaran pada minggu akan datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan