Khamis, 4 Ogos 2011

RIM Akan Melancarkan 5 Telefon Pintar BlackBerry OS 7 Bulan Ini




Hari ini, RIM telah mengumumkan untuk melepaskan 5 lagi model baru telefon pintar BlackBerry yang akan memaparkan Sistem Operasi BlackBerry 7. RIM akan melancarkan 2 model baru BlackBerry Bold dan 3 model baru BlackBerry Torch bersama-sama dengan rakan kongsi dan pengedar di seluruh dunia. BlackBerry Bold 9900 dan 9930 adalah telefon pintar nipis yang kini dihasilkan oleh RIM. Masing-masing menawarkan papan kekunci besar dan paparan sentuhan yang lebih bijak. BlackBerry Torch baru 9810 smartphone dibina atas dasar populariti BlackBerry Torch 9800 dan lebih menarik lagi apabila menggabungkannya dengan paparan sentuh besar dengan papan kekunci mudah slaid. BlackBerry Torch 9850 dan 9860 memperkenalkan hanya yang terbaru, reka bentuk sentuhan dan memaparkan paparan terbesar di telefon pintar BlackBerry yang paling terkini.

"Ini adalah pelancaran global terbesar telefon pintar BlackBerry dalam sejarah kita," kata Mike Lazaridis, Presiden dan Co-CEO Research In Motion. "BlackBerry menawarkan penyelesaiannya menerusi pengalaman mereka yang terbaik dalam kelas komunikasi mudah alih dari perspektif apa yang pelanggan suka dan kami fikir mereka akan teruja dengan prestasi lebih cepat, kuasa melayari dipertingkatkan dan lebih kaya dengan kaedah penghantaran multimedia oleh telefon pintar BlackBerry Bold dan BlackBerry Torch baru yang sungguh berkuasa ini."

Telefon pintar ini dijangka boleh didapati dari pengedar berdekatan anda lewat bulan ini dengan harga yang masing belum dapat dipastikan lagi pada masa ini.

Untuk maklumat lanjut sila layari www.blackberry.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan